Acubiz EMS R7.0 release events

Den 12. og 13. november 2018 blev årets 2. releasepræsentation afholdt. Det skete ved to events, henholdsvis på Sjælland og i Jylland. Omkring 250 deltagere brugte en dag sammen med os på tværs af de to arrangementer i Rungsted og Skanderborg.

Acubiz har konstant fokus på at tilføre kunderne værdi, ved hele tiden at udfordre processerne når vi taler udgiftshåndtering. Denne vision afspejler sig i vores produktudvikling. I forlængelse af dette, blev nye features i både Acubiz EMS R7.0 og Acubiz One app’en gennemgået.

Nye features

Nyhederne i EMS R7.0 omfatter bl.a. mere fleksibelt arbejde med momskoder, en opdateret funktionalitet til regenerering af passwords, forberedelse til Business Central integration, opdaterede diæter for Norge og England samt meget mere.

Ligeledes blev der også gennemgået et væld af nye features i Acubiz One app’en. Brugere og godkendere får nu gavn af direkte upload af billeder eller PDF’er fra mail applikation eller kamerarulle, tracking af kørsel i baggrunden, sekretærfunktion, split på dimensioner, integration til Storebox, Out of office funktion, rapporter og meget mere. Alt dette er med til at understøtte Acubiz’ Mobile First koncept – dvs. idéen om at al funktionalitet skal være tilstede i app’en, således brugere og godkendere kan håndtere alle opgaver, når de er på farten.

Effektiv håndtering af leverandørfakturaer

I tillæg til ovenstående blev Acubiz’ Invoice Management Service (IMS) også gennemgået. Acubiz IMS er en løsning, der giver virksomheder et automatiseret og digitaliseret workflow til håndtering af omkostningsfakturaer. Godkendelsesprocessen er naturligvis integreret med Acubiz One app’en, således fakturaer nemt og hurtigt godkendes via en smartphone. Læs mere om løsningen her.

Acubiz One workshop

Endelig blev der workshoppet med Acubiz One app’en. Deltagerne fik en ”hands-on” oplevelse med at løse opgaver relateret til udgiftshåndtering igennem app’en. Flere deltagere fortalte, at denne session var en reel øjenåbner for dem, i forhold til hvor enkelt og effektivt bruger- og godkenderopgaver løses på farten. Vil du selv have syn for sagen? Så kontakt os her.