Q3 – Prototype til ny Acubiz app er klar!

Hos Acubiz har Q3 været kvartalet, hvor endnu en milepæl er nået – nemlig en færdig prototype af vores kommende app. Organisatorisk er vi blevet et par ansigter rigere og søgningen efter nye profiler fortsætter…

Acubiz nye app – klar med prototype!

Efterårets helt store Acubiz-nyhed er snart klar til at berige vores kunder. Længe har vi arbejdet på en ny Acubiz app, hvis formål er at gøre det endnu lettere at håndtere medarbejderudlæg, kørselsregnskab, tidsregistrering og godkendelsesprocedurer.

I Q3 er vi nu klar med en prototype med mange nye features. Lars de Nully, CEO i Acubiz fortæller: “Jeg er enormt stolt over, at vi nu er i mål med prototypen på den nye app. Nu ser vi frem til at kunne præsentere den ved vores Release Seminar om en måneds tid!” App’en bliver launchet i oktober i tråd med vores Release Seminar den 30. og 31. oktober i henholdsvis Hørsholm og Skanderborg 2017.

App-udvikling i Minsk

Acubiz nye app udvikles af et stort og globalt softwareudviklingsfirma i Minsk. Vores CTO, Kristian Norrbohm og udvikler, Susanne Termark Perlman har i Q3 taget turen til Minsk for at tage del i og tilrettelægge udviklingsforløbet af app’en.

Stor interesse for momsrefusion

Ved release seminaret i foråret præsenterede vi nyheden om momsrefusion og vores samarbejdspartner – Cash Back. Formålet med denne nye service er at hjælpe vores kunder med at refundere deres udenlandske moms. En proces, som for mange virksomheder er uoverskuelig, lang og nedprioriteret.

Interessen for momsrefusion har været stor – og det er en fryd at opleve, hvordan vi beriger vores kunder, når vi indbringer deres mange penge for dem.

Nyt mandskab

Tiden går ikke langsomt i Acubiz. Vi har travlt og derfor ekspanderer vi endnu engang på medarbejderfronten.

I august 2017 er organisationen blevet styrket med en ny medarbejder. Mikkel Due Garbov er indgået i stillingen som IT-konsulent, hvor han sammen med IT-Manager, Peter Salling og IT-konsulent René Elgaard skal løfte IT-forholdene både internt og for vores kunder.

For at følge med væksten og de mange nye kunder har vi ansat Merete Hjelmer Kvist. Kunderne vil få glæde af Merete, idet hun bliver en del af Onboarding teamet og supportafdelingen.

Behovet for at styrke organisationen slutter ikke her. Lige nu er vi på jagt efter en Technical Project Manager. Inden for nærmeste fremtid vil vi også slå en stilling op som implementeringskonsulent, således at vi kan få hjulpet endnu flere kunder i gang med Acubiz EMS.

Halvårligt regnskab i 2017

Regnskabet for det første halvår i 2017 er aflagt. Vi kan glædes over en fremgang på 34% i omsætning. Det er en fornøjelse at se en stigning i antallet af kunder og ikke mindst interessen for automatiseret Expense Management.

Foto: Susanne Termark Perlman – Sky Tower, Minsk