Q2 – et kvartal med produktrelaterede nyheder!

De seneste tre måneder har fra Acubiz’ side budt på nyheder på produktsiden og et par spændende dage med release præsentation og workshops for vores kunder. Q2 har været præget af mange nye tiltag, som bevæger sig videre ind i næste kvartal af 2017.

 Q2 i resultater

Med stolthed kan vi fortælle, at Acubiz har fået en række nye brugere og nye kunder af Acubiz EMS. Alle virksomheder synes fortsat at have stor fokus på proces- og omkostningsoptimering – vores produkter og samarbejdsaftaler bidrager til målbare resultater hos vores kunder.

Acubiz Express til mindre virksomheder

”I Acubiz har vi erfaret et behov for en mere simpel expense management løsning for virksomheder med et behov for at kunne håndtere udelukkende medarbejderudlæg, køb på firmakreditkort og kørselsregistrering. Med Acubiz Express kan vi nu tilbyde en simpel og app-baseret løsning målrettet virksomheder med få brugere.” fortæller Lars De Nully, CEO fra Acubiz.

Acubiz Express blev lanceret 1. april 2017 til en fordelagtig intropris til glæde for mindre virksomheder, der ønsker en nem og brugervenlig løsning.

Ny service: Automatiseret refusion af udenlandsk moms

I Q2 har Acubiz lanceret en ny service inden for refusion af udenlandsk moms. Vi har indgået et samarbejde med Cash Back – og vi kan nu hjælpe vores kunder af med den tunge proces, det er at tilbagesøge udenlandsk moms. Acubiz ligger på forhånd inde med de nødvendige kundedata, der kræves ifm. Momsrefusion, hvorfor det er oplagt for os at realisere et samarbejde, hvor automatisering af processer er nøglen.

Nye præsentationsvideoer

Vi har opdateret vores produktvideoer på Acubiz EMS og apps, så de er i tråd med opdateringer i vores seneste Acubiz release. Videoerne er tilgængelige på vores hjemmeside på både dansk og engelsk, samt på vores Youtube kanal AcubizTV.

Inspirerende dage med release seminar og workshops

I midten af maj afholdte Acubiz release seminarer for vores kunder. Acubiz præsenterede de nye features i Acubiz EMS og vores apps. Tak til de 248 deltagere, som havde mulighed for at deltage på seminarerne, der forløb over to dage i Søhuset Hørsholm og på Skanderborg Park.

Som noget nyt afholdte vi tre workshops med afsæt i en række af vores services – heriblandt vores seneste service inden for Momsrefusion og vores kommende service for efteråret – Business Intelligence (BI). Formålet var dels at sikre, at vores kunder får optimalt udbytte af Acubiz – og dels at få vores kunders input til, hvordan vi med fokus på vores kunders behov fortsat kan udvikle vores services.

Sikkerhed frem for alt

Hos Acubiz vægter vi sikkerheden af vores kunders data og personlige oplysninger højt. Derfor er vi på forkant med den kommende persondataforordning, som træder i kraft i maj 2018. Vi har et team af dedikerede medarbejdere, som skal sikre, at Acubiz imødekommer alle krav og bemærkninger.

Acubiz arbejder desuden på at få en ISAE 3402 type 2 erklæring, så vi kan understøtte vores drift og varetagelse af kundernes data med en uvildig garanti for informationssikkerheden ifm. Acubiz’ IT-drift. I dag har vi en ISAE 3402 type 1 erklæring.

Sponsorater til danske sportsudøvere

Acubiz er engageret i sport og derfor understøtter vi en række unge talenter på forskellige niveauer herunder inden for golf, gymnastik og TRIAL. Som virksomhed vil vi gerne støtte op om disse talenter og give dem et skub på vejen.

Nyt i organisationen

Internt i Acubiz’ organisation har vi udvidet vores team med Tina Birkeslund, som er tiltrådt som økonomichef, og Lone Olufsen i marketing.

 

Acubiz ønsker alle en god og solrig sommer!